آتش گرفتن 16 کشتی در بوشهر (+عکس) فرماندار دیر در استان بوشهر گفت: آتشسوزی در اسکله صیادی دیر در استان بوشهر که بعدازظهر امروز تعداد ۱۶ فروند لنج (کشتی چوبی) را طعمه حریق کرد با تلاشی طاقت فرسا مهار شد. حمزه اعتماد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران، همراهی و همگرایی مسئولان شهرستانهای همجوار و فرمانداران شهرستان های کنگان و دشتی، آتش سوزی اسکله دیر مهار شد. وی با بیان اینکه تمام دغدغه ما پمپبنزین مستقر در اسکله بود اظهار کرد: تمام تلاش و نیروی خود را برای جلوگیری از انتقال آتش به سمت پمپ بنزی شب شکن 2(وب ادبی,تفریحی,سرگرمی,طنزو...)...
ما را در سایت شب شکن 2(وب ادبی,تفریحی,سرگرمی,طنزو...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 11:27